Alphen aan den Rijn|

Alphen aan den Rijn, 8 december 2021

De leden van de VVD hebben tijdens de algemene ledenvergadering van 8 december 2021 de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 vastgesteld. Onder aanvoering van lijsttrekker en huidig fractievoorzitter Anouk Noordermeer is een goede mix van bekende en nieuwe gezichten op de lijst terug te vinden.

De kandidatenlijst onder aanvoering van Anouk Noordermeer is een goede mix van bekende en huidige raads- en commissieleden zoals Bas van Polanen (2), Elise de Veth (3) en Jeroen Matthijssen (5) aangevuld met nieuwe gezichten zoals Vanessa Scholtens (6), Nancy Ishak (7) en Jaap van
Oeveren (10).

Huidig raadslid voor Dorpen en Wijken belangen, Peter Bontekoe staat als lijstduwer op de VVD-kandidatenlijst. Verdere lijstduwers zijn bekende personen in de Alphense politiek zoals oud-wethouder en raadslid en voormalig voorzitter van de vrienden van Zegersloot, Bas Wienbelt, oud-wethouder en de voorzitter van de Alphense vereniging van oorlogsveteranen en secretaris van windsurf vereniging Zegerplas, Dieter van der Schilden. Ook is VVD-erelid, Hans Furnée lijstduwer.

Bouwen aan een ondernemend & bruisend Alphen

Met trots presenteert VVD Alphen aan den Rijn het verkiezingsprogramma voor 2022-2026, waarin de VVD een duidelijke koers kiest om te gaan bouwen. Bouwen aan een ondernemende en bruisend gemeente met oog voor mens en natuur waarbij kansen gepakt worden in een gemeente die van en voor onze inwoners is!
Lees het volledige programma hier:

aan-den-Rijn-2022-2026-1.pdf