Geen categorie|

Gisteren is de kandidatenlijst van de VVD Kaag en Braassem voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De lijst bevat veel oudgedienden en bevat ook veel nieuwkomers.

Zoals al eerder vastgesteld wordt de lijst aangevoerd door Peter van Dijk. De tweede plaats wordt ingenomen door tevens zittend raadslid Roy Möllers. Mölllers zit sinds maart 2020 in de raad. De derde plaats op de kandidaat wordt ingevuld door nieuwkomer Dennis Jong. Op de vierde en vijfde plaats zijn huidig burgerleden Aad Blom en Ingrid Bader te vinden. Zij hebben de afgelopen jaren ervaring opgedaan in de commissie en hopen deze ervaring mee te nemen. Verder staat op de negentiende plek op de lijst huidig wethouder Yvonne Peters-Adrian.

De VVD is klaar en verheugd om met deze lijst de verkiezingen in te gaan. Een mooie samenstelling tussen jong en oud, ervaren en onervaren, man of vrouw en verschillende achtergronden en kwaliteiten.

In het verkiezingsprogramma zet de VVD onder andere in op het bouwen van betaalbare woningen in alle kernen. Het niet plaatsen van windmolens in het Groene Hart en het behouden van lokale ondernemers door hen de ruimte te bieden om te groeien.

De VVD heeft er het volste vertrouwen in met deze kandidaten en dit verkiezingsprogramma het vertrouwen van de kiezer te winnen zodat zij aan de slag kunnen voor een Kaag en Braassem dat goed blijft en beter wordt.

Volledige kandidatenlijst.

1 Peter van Dijk