Kaag en Braassem, VVD Rijn-en Veenstreek|

Na 25 jaar actief te zijn geweest voor de VVD Alkemade en daarna de VVD Kaag en Braassem zal raadslid Jan van der Geest op 29 maart aanstaande afscheid nemen van de gemeenteraad die hij sinds het prille bestaan van Kaag en Braassem ruim 8 jaar heeft gediend als raadslid.

Links: Jan van der Geest | Rechts: Roy Möllers

Van der Geest ziet nieuw en jong talent klaar staan. “Dat is wel eens anders geweest”, grapt hij, terugkijkend op de afgelopen jaren. Het is mooi om nu, een klein jaar voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022, de inwoners van Kaag en Braassem te laten zien met welke jonge mensen de VVD door wilt voor de toekomst. Roy Möllers is er daar één van. Hij zal de raadszetel van de VVD bekleden die Van der Geest achter laat. “Met een gerust hart neem ik binnenkort afscheid. Het waren 25 fantastische jaren!”, zo besluit Van der Geest.

De 28-jarige Leimuidenaar Möllers is momenteel burgerraadslid en bestuurssecretaris van het overkoepelende netwerk VVD Rijn- en Veenstreek. In het dagelijks leven is hij al langer maatschappelijk actief, voornamelijk als vrijwilliger en bestuurslid van voetbalvereniging Kickers ’69 en als lid van de stuurgroep Sportakkoord Kaag & Braassem. Hij vindt het een enorme eer om nu aan slag te mogen als raadslid: “Laten we dingen mogelijk maken voor onze inwoners, samen optrekken en samen zorgen voor een vitale en toekomstbestendige gemeente, waar het over tientallen jaren nog net zo mooi wonen is als nu.”